Tapahtuman oletuskuva

Syventävä projektijohtamisen valmennus

8.11.2024 09:00 - 3.12.2024 16:00

Scandic Helsinki Aviacongress

Syventävä projektijohtamisen valmennus on suunniteltu kokeneille projektipäälliköille, jotka haluavat viedä taitonsa uudelle tasolle. Kolmipäiväisen valmennuksen aikana

• Syvennät osaamistasi projektisuunnittelun ja -johtamisen menetelmistä ja opit, miten voit soveltaa erilaisia menetelmiä omiin projekteihisi.
  • Kehityt tunnistamaan projektiesi kompleksisuuksia analysoinnin ja priorisoinnin avulla, jotta parannat projektiesi onnistumisen edellytyksiä.
  • Parannat projektiesi ennustettavuutta, jotta osaat johtaa projektejasi entistä paremmin kohti asetettuja tavoitteita.
  • Teet käytännön harjoituksia, jotka edesauttavat oppimaan uusia projektijohtamisen menetelmiä.
  • Opit tekoälyn hyödyntämistä projekteissa ajankäytön tehostamiseksi ja projektinohjauksen parantamiseksi.

Tämä valmennus on ihanteellinen sinulle, jos olet jo saavuttanut perustason taidot projektijohtamisessa ja toiminut muutaman vuoden projektipäällikön roolissa.

Käytännön sovellutusharjoituksia vaativien projektien johtamiseen

Syventävässä projektijohtamisen valmennuksessa keskitytään erityisesti vaativampien projektien johtamiseen. Valmennus sisältää teoriaosuuksien lisäksi tehokkaita pari- ja ryhmätöitä, joilla pääset soveltamaan oppimaasi suoraan käytäntöön. Harjoituksien pohjana toimivat osallistujien omat, aidot projektit. Lisäksi pääset jakamaan kokemuksia ja parhaita käytäntöjä muiden kokeneiden projektipäälliköiden kanssa, mikä rikastuttaa oppimiskokemustasi entisestään.

Valmennus tarjoaa sinulle uusia työkaluja, menetelmiä ja oivalluksia, jotka auttavat sinua johtamaan projektejasi entistä tehokkaammin.

Projektikoulutus IPMA B- ja IPMA C -sertifiointiin

Syventävänä koulutuksena tämä projektipäällikkövalmennus antaa sinulle pohjatietoja IPMA B- ja IPMA C -sertifioinnin suorittamiseen. Jos etsit valmennusta juuri IPMA C -sertifiointi mielessäsi, tutustu IPMA C -sertifioinnin valmennuksiimme.

Haetko valmennusta suuremmalle ryhmälle?

Jos osallistujia on enemmän kuin seitsemän (7), kannattaa teidän pyytää tarjous yrityskohtaisesti räätälöidystä valmennuksesta. Kysy lisätietoja sales@kumura.fi!

Valitse haluamasi ilmoittautumisvaihtoehto

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

info@kumura.fi

Näytä osaamisesi!

Valmennuksen päätteeksi saat digitaalisen osaamismerkin, jonka voit julkaista esimerkiksi LinkedIn -profiilissasi.

professional_project-management.png (190 KB)