Tapahtuman oletuskuva

Syventävä projektipäällikkövalmennus

2.5.2023 12:00 - 12.6.2023 14:00

Scandic Helsinki Aviacongress

Syventävästä projektipäällikkövalmennuksesta saat taidot, joita vaativampien projektien johtaminen vaatii. Näitä ovat esimerkiksi

• johtamishaasteiden ymmärtäminen ja sopivimpien johtamismenetelmien valinta
  • kaikkien osa-alueiden ohjaaminen, kuten laajuus, aikataulut, resurssit, kustannukset ja riskit
  • eri projektirooleissa toimivien organisointi.

Syventävä projektipäällikkövalmennus sopii sinulle, kun olet työskennellyt projektien johtamisen tehtävissä jo muutaman vuoden. Tämä projektikoulutus on sinulle antoisa myös, jos toimit projektitoiminnan menetelmien kehittämisestä vastaavana projektiammattilaisena.

Ilmoittaudu viimeistään 27.4. Ilmoittautuminen tapahtuu sivun alaosassa.

Saat valmiudet johtaa vaativampia projekteja läpi niiden elinkaaren

Käytyäsi Syventävän projektipäällikkövalmennuksen olet valmis johtamaan vaativampia projekteja: opit valmennuksessa menetelmiä, joilla johdat erityyppisiä projekteja erilaisissa ympäristöissä. Saat nostettua projektijohtamiskykysi seuraavalle tasolle, minkä ansiosta olet valmis ottamaan ainutlaatuisempia projekteja johdettavaksesi.

Valmennuksessa omaksut koko projektin elinkaaren vaiheissa tarvitsemasi projektiosaamisen.

• Saat ymmärrystä ja analysointitaitoja projektisi johtamishaasteisiin ja opit suunnittelemaan projektiisi sopivimmat johtamismenetelmät.
  • Projektin edetessä tarvitset kykyä hallita projektisi erilaisia sidosryhmiä sekä ohjata projektisi laajuutta, aikataulua, resursseja, kustannuksia ja riskejä.
  • Proaktiivisuus sekä taidot ennakoida, raportoida ja johtaa projektia kohti tavoitteita ovat valmennuksessa mukana.

Koska projektien toteuttaminen on yhteispeliä, opit Syventävässä projektipäällikkövalmennuksessa myös organisoimaan ja ymmärtämään projekteissa toimivien tiimiläistesi rooleja sekä heidän tehtäviään ja vastuitaan. Pystyt hallitsemaan kommunikointia ja johtamaan vuorovaikutusta projektin osapuolien ja sidosryhmien välillä.

Case-esimerkit ja ryhmätyöt siirtävät oppimasi projektitaidot suoraan käytäntöön

Jotta tunnistat parhaita työtapoja ja pystyt kehittämään niitä, Syventävä projektipäällikkövalmennus sisältää case-esimerkkejä ja yhteisiä harjoituksia muiden valmennettavien projektiammattilaisten kanssa. Lisäksi käytännönläheiset lähiopetuspäivät ja niitä pohjustavat itsenäiset tehtävät varmistavat, että saat Syventävästä projektipäällikkövalmennuksesta kaiken hyödyn irti.

Lähiopetuspäivien ryhmätyötehtävät pohjautuvat osallistujien omiin projekteihin. Tätä kautta saat siirrettyä oppimasi menetelmät ja niiden hyödyt suoraan organisaatiosi käytäntöihin.

Mukana projektijohtamisen kansainväliset määrittelyt

Yhtenä osana valmennuksessa ovat projektijohtamisen perustana olevat kansainväliset määrittelyt. Syventävän projektipäällikkövalmennuksen jälkeen hallitset IPMA-, PMI- ja ISO-standardien sisältöjä.

”Erittäin kattava koulutus, jossa sai kerrata vanhaa ja oppia paljon uutta.” – Nanne Pursiainen, SYNLAB Suomi Oy

Projektikoulutus IPMA B- ja IPMA C -sertifiointiin

Syventävänä koulutuksena tämä projektipäällikkövalmennus antaa sinulle pohjatietoja IPMA B- ja IPMA C -sertifioinnin suorittamiseen. Jos etsit valmennusta juuri IPMA C -sertifiointi mielessäsi, tutustu IPMA C -sertifioinnin valmennuksiimme.

finnair_plus_logo.png (38 KB)
Osallistumalla ansaitset 7 000 Finnair Plus -pistettä!
Paikkoja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:

2.5.2023 12:00

Päättyy:

12.6.2023 14:00

Scandic Helsinki Aviacongress

Robert Huberin tie 4
01510 Vantaa

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

info@kumura.fi

Näytä osaamisesi!

Valmennuksen päätteeksi saat digitaalisen osaamismerkin, jonka voit julkaista esimerkiksi LinkedIn -profiilissasi.

professional_project-management.png (190 KB)