Tapahtuman oletuskuva

IPMA C -sparraus ja harjoituskokeen läpikäynti

27.2.2023 12:00 - 27.2.2023 14:00

IPMA C -sertifioinnin sparraus viimeistelee valmistautumisesi IPMA C -sertifiointikokeeseen! Voit osallistua etäympäristössä järjestettävään sparraukseen juuri siellä, missä sinulle parhaiten sopii.

Sparraus sopii sinulle erityisesti, jos olet osallistunut IPMA C -valmennukseemme joko lähiopetuksena tai verkkovalmennuksena.

IPMA C -sertifioinnin harjoituskoe mallivastauksineen

IPMA C -sparraukseen sisältyy harjoituskoe, joka jäljittelee todellista sertifiointikoetta. Pääset siis testaamaan tietämyksesi, jonka pohjalta voit arvioida tarpeesi viimeistelevälle kertaamiselle.

Käymme harjoituskokeen läpi mallivastauksien kanssa. Saat samalla myös vinkkejä koetilaisuuteen ja sertifiointiin liittyvään työpajaan.

Vastaukset viime hetken kysymyksiin kokeneelta valmentajalta

Lähetämme harjoituskokeen ja sen mallivastaukset sinulle etukäteen. Näin tiedät valmennukseen tullessasi mihin sertifioinnin osa-alueisiin kaipaat vielä selvennystä, ja saat juuri sinun sertifioitumistasi palvelevat vastaukset kokeneelta valmentajaltamme.

Paikkoja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa: